בשנים האחרונות זה לגמרי ברור – נוכחות דיגיטלית ושימוש בערוצי המדיה הדיגיטלית השונים – הינם המפתח להצלחת כל עסק. בפלטפורמה הדיגיטלית קיים פוטנציאל עצום בכל הנוגע לגיוס לקוחות חדשים, שימור אלו הקיימים וחשיפה מרובה למיתוג העסק ולמוצריו. יועץ שיווק דיגיטלי של חברת Frontis עוזר לכל עסק למצות את הפוטנציאל שלו ולהגדיל את מכירותיו והכנסותיו.
נוכחות עסקית בדיגיטל - מי שלא שם, לא קיים
- אתר אינטרנט
- פרסום ברשתות החברתיות
- קשר עם הלקוחות הנשמר דרך רשת הווטסאפ ו/או הודעות SMS
- שליחת מיילים בדואר האלקטרוני
- פרסום מקוון
בזמן הזה, בו כל עולם הדיגיטל תופס מקום כה נכבד בחייהם של מרבית האנשים – עסק שאינו נוכח בדיגיטל הוא "כמעט" ולא קיים…
בעזרת המדיה הדיגיטלית העסקים יכולים להגיע לקהל לקוחות נרחב ביותר בכל קצוות הארץ וגם בעולם וכן לשמר לקוחות קיימים ולחדד בצורה יעילה את מותג העסק. החשיפה הרבה הזו, הקשר הרציף שניתן לשמור עם קהל הצרכנים וכן אפשרות הרכישה און ליין מהבית – מעלים משמעותית את רווחי העסק ע"י הגברת המכירות שלו.
יתרונות שיווק דיגיטלי לעסק:
- לבסס את המיתוג שלו בשוק התחרותי – להעצים את נוכחות המיתוג של העסק בשוק ולהגביר את מודעות הצרכנים אליו.
- להרחיב את מעגל לקוחותיו – הפרסום ברשתות החברתיות, לדוגמה, הינו מאד יעיל בקרב הגולשים. מהרשתות החברתיות יכול העסק להפנות את הגולשים המתעניינים במוצריו לאתר האינטרנט שלו ולקרוא עליו בהרחבה שם.
- איתור לקוחות פוטנציאליים מכל הארץ ואף מהעולם – כלומר: ללא קשר למיקומם הפיזי – יכולים להתעניין במוצרי העסק ואף לרכוש אותם און ליין.
- לשמור על קשר רציף עם הלקוחות – זהו אלמנט חשוב ביותר שמטרתו לשמור את "נאמנות" הלקוחות לעסק. דרך הודעות SMS, קבוצות וואטסאפ, ניוזלטר שנשלח דרך המייל וכד', העסק מדווח ללקוחות על המבצעים, ימי מכירה מרוכזים, הנחות והכנסת מוצרים חדשים.
- שיפור איכות השירות ללקוח – הלקוחות כיום דורשים שירות מהיר, ענייני, אכפתי וכזה שיפתור להם את הבעיה ללא דיחוי. דרך הנוכחות הדיגיטלית הם יכולים לפנות ישירות לעסק והעסק יכול להיענות לבקשתם או לטפל בתלונתם.
עשוי לעניין אתכם | איך משווקים את העסק בדיגיטל >>
תפקידו של יועץ שיווק דיגיטלי
יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים מכוון כיצד למצות את כל אפיקי הפרסום והשיווק הדיגיטליים בצורה הנכונה והמתאימה לו ביותר. יועץ עסקי דיגיטלי הינו אדם מקצועי המומחה בתחום השיווק וכיצד להתאימה לעולם הדיגיטלי.
יועץ שיווק דיגיטלי או בשמו השני, יועץ שיווקי – מתאים לסוג העסק ולקהל היעד העיקרי שלו את אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי הנכונות לו ביותר. הייעוץ הדיגיטלי כולל גם מעקב אחרי הצלחת השיווק באמצעים הדיגיטליים השונים, כימות ההצלחה בנתונים מספריים והסקת מסקנות בעקבות ניתוח הממצאים.
כך, ניתן לדייק את ערוצי השיווק הדיגיטליים הנכונים ביותר לעסק ולהתרכז באלו שמניבים את המכירות הגדולות ביותר ומביאים עוד ועוד לקוחות למאגר הלקוחות של העסק.
ייעוץ שיווק דיגיטלי עם ליווי עסקי צמוד
בעלי עסקים הינם מומחים בתחום העסקי בו הם עוסקים, אך לרוב אינם מומחים בתחום השיווק הדיגיטלי ואינם מבינים עד כמה השיווק הדיגיטלי יכול לקדם את העסק שלהם.
כשהם נעזרים בייעוץ עסקי דיגיטלי הם מאפשרים לידע ולניסיון המקצועי של היועץ לבוא לידי ביטוי ולקרב אותם לאפיקי השיווק הדיגיטלי, שנחשבים כיום לאפיקי השיווק האפקטיביים ביותר לכל עסק.
1. בניית תוכנית עסקית
כמו בכל תחום של ייעוץ עסקי – הייעוץ הדיגיטלי כולל בניית תוכנית עסקית מפורטת שתהווה עבור העסק מעין מפה או מצפן כיצד יש להיעזר במדיה הדיגיטלית כדי לקדם את העסק ולהגדיל את מכירותיו.
לאחר שהיועץ הדיגיטלי לומד על מוצרי או שירותי העסק ומאתר את נקודות החוזק וכן את נקודות החולשה של העסק, הוא בונה את התוכנית העסקית המפורטת, הכוללת את ההמלצות והאסטרטגיות השיווקיות עבור העסק.
2. הבלטת ייחודו של העסק מול מתחריו
ייעוץ שיווק דיגיטלי שם דגש רב על בידולו של העסק מעסקים אחראים הדומים לו בשוק והבלטת ייחודו דרך הפלטפורמות הדיגיטליות השונות.
3. נקיטת אסטרטגיה שיווקית מוצלחת יותר מזו של המתחרים
לא רק בידולו של העסק ממתחריו, אלא גם נקיטת אסטרטגיית פרסום ושיווק מוצלחת יותר כתגובה על מאמצי השיווק של המתחרים. כמו למשל: האם להוריד מחירים? האם למקד יותר את קהל היעד? באלו ערוצים דיגיטליים להשתמש שהמתחרים אינם משתמשים בו?
4. איתור קהל היעד ומאפייניו
כדי להחליט באלו ערוצים דיגיטליים כדאי להשקיע בפרסום ובשיווק חשוב לאפיין ולפלח את קהל הלקוחות הפוטנציאלי מבחינת: גיל, מגדר, תחומי התעניינות, באלו ערוצים דיגיטליים הוא נוהג לגלוש וכדו'.
לפי ניתוח הממצאים הללו יכול היועץ שיווק הדיגיטלי להמליץ באלו ערוצים כדאי לפרסם ואלו מהם אינם רלוונטיים לעסק הספציפי הזה הוא יכול גם להמליץ לאלו פורטלים כדאי לעסק להצטרף, באלו אתרים כדאי שיימצא הקישור לאתר האינטרנט של העסק וכדו'.
5. מדידה וכימות של תוצאות השיווק הדיגיטלי
אחד היתרונות של השיווק הדיגיטלי היא העובדה שניתן למדוד ולכמת את תוצאותיו. כך ניתן לעקוב בקפידה אחרי תוצאות המאמץ השיווקי בכל ערוץ דיגיטלי ולבצע חשיבה מחודשת במידת הצורך.
6. חסכון בעלויות השיווק
כשמדיניות השיווק הינה מובנית ומוגדרת באופן מקצועי ומיומן, פועל יוצא מכך הוא חיסכון בעלויות השיווק. יועץ השיווק הדיגיטלי מכוון את העסק להשקיע אך ורק בערוצים שמביאים לו תוצאות טובות ומגדילים את אחוזי המכירות שלו.
אפיון קהל היעד והגדרתו הינו אחד האמצעים הבולטים בצמצום העלויות וכן הגדרה מדויקת של פרסום בערוצים שקהל היעד מעדיף ונוטה לגלוש בהם.
חברת Frontis תבנה לכם אסטרטגיה דיגיטלית מותאמת אישית
המטרה ביעוץ שיווק דיגיטלי הינה ברורה – להגדיל את מכירות העסק ולבסס לו נוכחות דיגיטלי חזקה כדי להתמודד בהצלחה עם התחרות הקשה בשוק. היועצים העסקיים של חברת Frontis יעזרו לעסק שלכם כיצד לנהל את השיווק הדיגיטלי שלו בצורה המיטבית, כדי להגדיל את מכירות העסק בצורה מותאמת אישית.
בימינו, כאשר המדיה הדיגיטלית היא זו ששולטת בתחום הפרסום והשיווק העסקי, נוכחות דיגיטלית משמעותית הינה חיונית ביותר ויכולה אפילו ליצור את ההבדל בין עסק שמצליח ומתפתח לבין עסק שבקושי שורד ולבסוף נסגר.
יועץ שיווק דיגיטלי של חברת Frontis מתמקד ביצירת קשר עם קהל צרכנים גדול ככל האפשר, העלאת המודעות למותג העסק, בניית אתר אינטרנט ייצוגי ומכובד, בחירת ערוצי השיווק הדיגיטליים המותאמים ביותר לאופי העסק ולמוצריו/שירותיו, שימוש בדואר אלקטרוני והודעות לקשר רציף עם הלקוחות וכדו'.