ייעוץ שיווקי

FRONTIS

חברת FRONTIS מובילה בייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, בינוניים, גדולים  וחברות. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית במגוון ערוצים ובעיקר בדיגיטל (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, וואטסאפ, Taboola, Outbrain,..).

ייעוץ שיווקי עוזר לבעלי עסקים וחברות להשיג את מטרותיהם

ייעוץ שיווקי אסטרטגי הוא תהליך אשר מתחיל בהבנת הצרכים העסקיים, ממשיך באבחון מעמיק של המצב הנוכחי, ביצירת אסטרטגיה ומימוש שלה. בעוד שעסקים וחברות מגדירים את היעדים הגדולים שלהם, את המטרות שהם רוצים להשיג בעוד שנים (ויש לכך חשיבות רבה), תהליך הייעוץ עוסק יותר במה שקורה עכשיו, ביעדים ממוקדים, קצרי טווח ומעשיים למימוש.

100%

מחויבות ללקוח

+ 0

 שנות 
 נסיון 

באנר הנעה לפעולה - frontis - ייעוץ שיווקי
צוות אנשים עולה לכיוון המטרה שמייצג ייעוץ שיווקי אשר עוזר לבעלי עסקים וחברות להשיג מטרות - FRONTIS

חשיבות ייעוץ שיווקי לחברות ועסקים

חברות ועסקים עובדים לא פעם בשגרה קבועה אך כשאלו מזהים בעיה או מגדירים מטרות חדשות, לייעוץ שיווקי יש ערך רב. חברות רבות, בארץ ובעולם, פונות לתהליך ייעוץ פיננסי ממוקד בנושאים שונים ואחד הנפוצים הוא בשיווק. למעשה, נושא השיווק הוא חלק מהותי בליבת העסק שהרי ללא לקוחות אין לעסק יכולת קיום ואם צד זה לא ממומש כראוי, יש צורך בבחינה מעמיקה של הנושא ולראות כיצד ניתן לשפר אותו.

יועץ שיווקי יכול לסייע במגוון רחב של ייעוציים עסקיים לעסקים קטנים וגם לחברות גדולות במצבים שונים. אחת הסיבות לפניה לשירות היא כשברור שישנה בעיה בתחום זה, אך היא לא הסיבה היחידה. עסקים אשר מתכוונים לצאת במוצר או שירות חדש מבינים כי הם יכולים להרוויח אם יתכננו נכון את המהלך וכניסתו של גורם חיצוני יכולה לתרום להם רבות בנושא. היועץ יכול להביא רעיונות חדשים, לבנות עם העסק אסטרטגיה ולפתוח אותו לכיוון שהוא לא חשב עליהם קודם.

חשוב לשים לב, היועץ לא מחליף אף בעל תפקיד בעסק, אך הוא יכול לעזור לגורם הרלוונטי להוביל מהלכים חדשים ולנוע לכיוון שיטיב עם העסק. למעשה מדובר בעבודה משותפת, בהעלאת רעיונות, סיעור מוחות ויצירת מהלכים שמתאימים לעסק ושהוא יכול לממש אותם בפועל. היועץ מכוון, מצביע על סוגיות שונות, מציע פתרונות ובכך הוא עוזר לבעלי עסקים וחברות להשיג את המטרות שהם הציבו לעצמם.

ניווט מהיר:

נגן וידאו אודות FRONTIS - ייעוץ שיווקי
FRONTIS

אילו עסקים מתאימים לתהליך ייעוץ שיווקי?

כל עסק יכול ליהנות מפניה לאיש מקצוע שיעזור לו לראות את האתגרים, הקשיים ואת הפתרונות המתאימים. הייעוץ השיווקי מתאים לעסקים קטנים וחברות גדולות, הוא מתאים לעסקים בתחילת הדרך ולכאלה שכבר עובדים שנים רבות. הסיבה לכך היא שהייעוץ אישי, הוא תמיד נעשה בהתאם למה שהעסק צריך ובהתאם למטרות הגדולות שהוא הציב לעצמו.

עסקים בתחילת הדרך

עסקים אשר נמצאים בתחילת הדרך ורוצים להתחיל ברגל ימין וליצור מערך שיווק איכותי, יוכלו להרוויח מיועץ אשר יעזור להם להיכנס למסלול הנכון כבר מתחילת הדרך. הם יכולים להימנע מבזבוז זמן ומשאבים על פעולות ניסיוניות ולדעת שהם מבצעים את העבודה השיווקית שלהם על הצד הטוב ביותר. הם יכולים ליהנות מתוצאות טובות כבר מהשבועות הראשונים ובעצם לתת לעצמם מקפצה של ממש תוך זמן קצר.

עסקים בקשיים

עסקים שכבר עובדים זמן מה ונתקלים בקשיים או שיש להם תחושה שהם לא מממשים את הפוטנציאל שלהם יוכלו לפנות לייעוץ שיווקי אסטרטגי. היועץ מגיע מבחוץ, בוחן את המצב הקיים, את היכולות של העסק, את ה"כשלים" שהיו עד כה בשיווק ויוכל להמליץ על פעולות שישפרו את המצב. בתהליך יכול להיות שיעלו פתרונות טכנולוגיים, כלים לשיפור התהליכים הקיימים ועוד. העסק יוכל לאמץ את הפתרונות ולשפר את הפעולות הנוכחיות להשגת לקוחות נוספים.

עסקים בצומת דרכים

קהל נוסף אשר פונה לתהליך ייעוץ אלו עסקים אשר נמצאים בצומת דרכים או לקראת השקת מוצר או שירות חדש. יכול להיות שהעסק עבד ועובד טוב, יכול להיות שיש לו לקוחות נאמנים וטובים, אבל עכשיו הוא רוצה לגדול, לצאת עם מוצרים ושירותים חדשים ואולי הוא רוצה למתג את עצמו מחדש או בתחום מסוים. במקרה זה כדאי לפנות ליועץ ולחשוב יחדיו כיצד הכי נכון להביא את הדבר לקהל תוך התחשבות ביכולות הנוכחיות, בתקציבים הקיימים ובכוח האדם.

FRONTIS

טיפים לבחירת חברה לייעוץ שיווקי לעסק

001 - ספרה 1 בעיצוב

הבנה מה הצורך האישי

002 - ספרה 2 בעיצוב

בחינת האינטרנט אחר חברת ייעוץ

003 - ספרה 3 בעיצוב

שיחה ראשונית מקדימה

004 - ספרה 4 בעיצוב

שיטת העבודה של היועץ

005 - ספרה 5 בעיצוב

חישוב עלויות ותועלות

001 - ספרה 1 בעיצוב

הבנה מה הצורך האישי

הטיפ הראשון לבחירת חברת ייעוץ שיווקי הוא להבין מה הצורך של העסק או החברה. חשוב למצוא את היועץ עסקי שיוכל לסייע לעסק ולא רק לתת המלצות כלליות. בעל העסק יכול להגיע לתהליך של קבלת ייעוץ מיועץ עסקי לחברות בעקבות קושי לשמר את הלקוחות, קושי להביא לקוחות חדשים, כוח אדם שמתחלף בתחום ולא מבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ועוד. כל אחד מהקשיים ניתן לפתרון אך רצוי להבין אותו כדי לבחור את היועץ המתאים לעבודה משותפת.

002 - ספרה 2 בעיצוב

בחינת האינטרנט אחר חברת ייעוץ

היום כולנו גולשים באינטרנט בחיפוש אחר מוצרים ושירותים ולכן זה טבעי לסרוק את הרשת בחיפוש אחר ייעוץ שיווקי וכלכלי לעסקים שיתאים. מעבר לכך שאפשר להגיע לחברות שונות, אפשר לבחון את החברה עצמה על ידי קריאה באתר שמאפשרת להתרשם מהניסיון הקודם ומהגישה של החברה. חיפוש ברשתות החברתיות יעלה האם ישנן ביקורות שליליות על החברה ויעזור להתרשם מהפעילות שלה.

003 - ספרה 3 בעיצוב

שיחה ראשונית מקדימה

השיחה הראשונית היא אחת החשובות בתהליך בחירת החברה הנכונה לתהליך. זה הזמן להתרשם מהיועצים, מהניסיון שלהם וגם מהחיבור האישי. יש להביא בחשבון כי על אף שמגיע גורם חיצוני, העבודה בסופו של דבר משותפת ומי שיעבוד עם היועץ צריך להרגיש בנוח לשתף אותו בקשיים ולהיות פתוח לקבלת רעיונות חדשים ופתרונות.

004 - ספרה 4 בעיצוב

שיטת העבודה של היועץ

גם בחיפוש ברשת וגם בשיחה הראשונית אפשר להתרשם משיטות העבודה של היועץ. אפשר לשמוע ממנו כיצד הוא עובד בדרך כלל, כיצד מתבצע התהליך ולדעת למה אפשר לצפות. יש לבדוק האם היועץ נפגש עם הגורם שהוא מלווה באופן אישי או באמצעים דיגיטליים, האם הוא יהיה זמין לשאלות בין הפגישות, כל כמה זמן תתקיים פגישה ולשמוע על שיטות העבודה באופן כללי. ניתן לשמוע זאת מהיועץ וגם מלקוחות שכבר עבדו איתו בעבר.

005 - ספרה 5 בעיצוב

חישוב עלויות ותועלות

אחת השאלות שעולה לפני יציאה לתהליך ייעוץ היא שאלת העלות. למעשה, השאלה החשובה עוד יותר היא התועלת שתתקבל מהתהליך. עסק אשר פעולות השיווק שלו לא צולחות, סובל מחוסר לקוחות וכתוצאה מכך אינו מכניס את הכסף שהוא אמור להכניס. חשוב מאד לבחון את העלויות ואת התועלות של התהליך ייעוץ עסקי לעסקים על ידי הקשבה לחברת הייעוץ, לקבלת דוגמאות לעבודות ושיחה עם לקוחות קודמים.

FRONTIS

ייעוץ שיווקי בעולם הדיגיטלי

המעבר לעולם דיגיטלי משנה גם את העולם העסקי ובוודאי את אמצעי השיווק. עסקים שלא מטמיעים את היכולות הדיגיטליות, שלא מכירים את ההזדמנויות שעומדות מולם, עלולים למצוא עצמם מאחורה. הם עלולים להוציא משאבים רבים בלי לקבל את התוצאות הרצויות, לפספס את הקהל שלהם במקומות בו הוא נמצא וזאת גם כשהם מציעים מוצר או שירות מעולה.

חלק מהייעוץ השיווקי כולל בחינה של המצב הנוכחי באמצעים הדיגיטליים שעומדים לרשות העסק. בייעוץ עסקי היועץ מנתח את התשתיות הנוכחיות, את התהליכים ואת כוח האדם במטרה להעריך את המשאבים ולזהות פערים בין המצב המצוי למצב הרצוי. היועץ יוכל לגבש עבור הארגון אסטרטגיית טרנספורמציה דיגיטלית ומפת דרכים בדרך להטמעת כלים חדשים וליצירת החזר גבוה (ROI).

במקרה שלעסק כבר יש נוכחות דיגיטלית או שהוא משתמש בכלים דיגיטליים שונים, היועץ יבחן את המצב הקיים ויראה מהי הדרך הנכונה להביא קהל חדש. לעתים יש צורך בהתרחבות לפלטפורמות נוספות, הרחב ערוצי התקשורת ובהכשרת כוח אדם שיוכל לממש את הפוטנציאל שיש לכל אלה. היום כל עסק צריך לדעת שהוא משתמש באמצעים הדיגיטליים הנכונים ובצורה המתאימה והייעוץ השיווקי יכול לסייע בכך.

FRONTIS

מרכיבי הייעוץ השיווקי

ייעוץ שיווקי מתמקד בצד השיווקי של העסק ועם זאת הוא רחב ויכול לגעת בנושאים רבים. בתחילת ההתקשרות היועץ יפעל להבין את המטרות, המצב הנוכחי ויבצע אבחון תוך הסתכלות על מרכיבים שונים בעסק. לאחר מכן הוא יוכל לסייע לעסק להשיג את מטרותיו בדרכים שונות:

  • תכנון אסטרטגי ויצירת תוכנית שיווקית אותה ניתן יהיה ליישם כבר בזמן הקרוב ולהשתמש בטווח הארוך.
  • בחינת המטרות והיעדים, בדיקה שאלו ריאליים ואילו פעולות יידרשו כדי להצליח להשיג אותם.
  • הדרכת המנהלים והעובדים ומתן כלים אשר ישפרו את יכולות השיווק בכל אחד מהערוצים.
  • בדיקת המערך הדיגיטלי הנוכחי, בדיקת מתחרים ומתן המלצות לנוכחות דיגיטלית שתטיב עם העסק.
  • מיתוג, בניית קונספט וסיפור העסק באופן שייצור עניין בקרב לקוחות ועסקים איתם ניתן לשתף פעולה.
על רקע כתום יש לוח כחול עליו יש כוס קפה, עט ודף נייר שעליו רשומים מרכיבי הייעוץ השיווקי
FRONTIS

המרכיבים אשר קובעים את מחיר הייעוץ השיווקי

בבחינת מחירי ייעוץ עסקי יכולים לעלות נתונים שונים וטווח המחירים יכול להיות גדול. לפני קבלת הצעת המחיר כדאי להבין מה יכול להשפיע עליה ולהכיר את שני המרכיבים שקובעים את העלויות: היועץ והעסק.

היכולות של היועץ

כל יועץ מגיע עם סל יכולות משלו. חלק נמצאים בתחילת דרכם ויכולים להציע מחיר סמלי בעבור השירות שלהם, אחרים מביאים איתם ניסיון רב. חלק מביאים ניסיון בתחום הייעוץ וחלק בתחום הייעוץ השיווקי. בנוסף לכל אלה, כל יועץ מגיע עם כלים שונים, כל אחד מומחה למתודות עבודה ולכל אחד יש הצלחות שונות. ככל שהיועץ מאמין ביכולת שלו לתרום לעסק להגיע למטרות שלו, כך יתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר. חשוב לשים לב כי המטרה של הייעוץ היא להגיע למטרות, ללמוד ולהשתמש בכלים הטובים ביותר שהעסק יכול לאמץ לעצמו.

הצרכים של העסק

המרכיב השני שיכול להשפיע על העלויות של הייעוץ הוא הצרכים של העסק. יכול להיות שהעסק זקוק לבדיקה מקיפה של היועץ, ליצירת אסטרטגיה וליווי צמוד ויכול להיות שהוא מעוניין רק במספר פגישות להתייעצות. ככל שיש צורך ביותר שעות עבודה משותפות כך העלות יכולה להיות גבוהה יותר. כמו כן, עסק אשר רוצה שהיועץ יגיע אליו יצטרך בדרך כלל לשלם יותר כסף בעבור הנסיעות של איש המקצוע. חיבור נכון בין הצרכים של העסק ליועץ שיכול לספק מענה מקצועי הוא המהות של התהליך והוא זה שמבטיח שהעסק אכן יצליח להגשים את מטרותיו.

שתי חברות משא ומתן שתי הנציגים לוחצים ידיים ומגיעים להסכמה - frontis
FRONTIS

איך עסק יודע שהוא זקוק ליועץ שיווק?

ייעוץ שיווקי לעסק הינו נחוץ תמיד, מכיוון שבכל נקודת זמן שהיא בחיי העסק מומלץ להקדיש מחשבה ולבדוק את יעילות האסטרטגיות השיווקיות של העסק והאם צריך לעשות בהן שינוי כלשהו.

  • עסק המעוניין להרחיב את פעילותו או נמצא בפרשת דרכים, שיכולה להביא לשינוי בהיקפו ורוצה לבדוק האם נכון לו לעשות כך מבחינה שיווקית ומהי הדרך הנכונה לכך.
  • כשאסטרטגיות השיווק הנוכחיות אינן מביאות את הרווחים המצופים לטווח המיידי ולטווח הרחוק.
  • כשמבחינים בירידה במכירות של מוצרים ומעוניינים להבין לעומק את הסיבות לכך ומה יש לעשות כדי לשפר את המצב.
  • כשיש נתונים בשטח המצביעים על כך, שניתן לחשוף את קהל היעד שאליו פונה המוצר באופן יעיל יותר שיניב מכירות גבוהות יותר.
  • כשעסק מעוניין לפתח ולייצר מוצר חדש והוא מעוניין לבחון את אסטרטגיית השיווק לגביו וכיצד לחשוף אותו בדרך נכונה לקהל הלקוחות.
  • כשיזם מעוניין לפתוח עסק חדש ורוצה להיערך לקראת הפתיחה מבחינה שיווקית ופרסומית.
FRONTIS

תהליך הייעוץ השיווקי

והיכרות מעמיקה עם מהותו, יעדיו ומטרותיו.

שיכול להתעניין במוצרי/שירותי העסק והגדרה של אפיוניו השונים, כמו: גיל, מגדר, תחומי התעניינות, צרכים וכדו'.

המיתוג הוא זה שקובע את זהות העסק ומייצג את ערכיו דרך המוצרים/שירותים שלו.
קביעת מיתוג העסק במידה והוא עסק חדש או שכלול והעצמת המיתוג של עסק קיים.

בידולו מול מוצרים או שירותים אחרים המצויים בשוק באותו התחום. יועץ שיווקי עוזר לעסק להדגיש את האלמנט החשוב הזה דרך מסרים שיווקיים. 

בדיקת יעילותם והאם יש צורך לשנות משהו בתהליכים אלו או להוסיף פעילויות שיווקיות בערוצים נוספים. כמו כן לבדוק את התנהלות אנשי המכירות בשטח ונתינת יעוץ מקצועי כיצד לבצע את תהליך המכירה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מהם צרכי הלקוחות והעדפותיהן השונות, מה מאפיין את הרגלי הקנייה שלהם, מגמות השוק, חידושים בתחום, איתור הזדמנויות עסקיות ובמקביל לכך גם זיהוי בעיות או קשיים שבדרך וכדו'. כך ניתן לדייק בבחירת המוצרים שהעסק מייצר ומשווק והתאמתם לצרכי השוק והלקוחות.

חשוב לדעת מי מתחרה מול העסק על אותו פלח של קהל יעד, כיצד הוא משווק את עצמו, מה הוא מציע ללקוחות וכיצד ניתן להקדים את המתחרים בפעולות שיווקיות המניעות לרכישה.

כך שיביאו רווחים לעסק, אך לא ירתיעו במחירם לבצע רכישות.

כל עסק צריך לטפח את הלקוחות שלו, משום שהם אלו שבסופו של דבר יקבעו את גובה מכירותיו.

שכוללת שיווק דיגיטלי דרך אתר אינטרנט, רשתות חברתיות וכדו' בשילוב עם פרסום במדיה הכתובה ובשלטי חוצות.

שאמור לממן את התוכנית השיווקית של העסק בכל פלטפורמות הפרסום והשיווק.

לכן, יועץ שיווקי מייעץ כיצד להקים מועדון לקוחות (במידה ועדיין אין), כיצד לשמר את הלקוחות הקיימים, החשיבות של חזרה לפניות לקוחות המתעניינים במוצר (לידים), הצעת מבצעים והנחות מיוחדות ללקוחות וכדו'.
ולא פחות חשוב – דרכי פעולה להביא לעסק לקוחות חדשים.

יועצת שיווקית - לילך זיו-קנדלי - חברת FRONTIS
FRONTIS

שיטות שיווק שונות בתהליך היעוץ השיווקי

ייעוץ שיווקי של שיטות שיווק יכול לכלול הן אסטרטגיות שיווק דיגיטליות והן אסטרטגיות שיווק של פרסום במדיה הכתובה, בשלטי חוצות, בפליירים וכדו' – מה שמקובל לקרוא לו "פרסום מסורתי".

איך מתבצע השיווק?

אתר אינטרנט

הקמת אתר אינטרנט של העסק עם פירוט המוצרים או השירותים שהוא נותן, פרטים על העסק, כתבות מקצועיות בתחום ואפשרות ליצירת קשר.

דף נחיתה

בניגוד לאתר האינטרנט שכולל דפים רבים, דף הנחיתה הינו דף פרסום אחד שניתן להגיע אליו בעקבות פרסום העסק באתרים שונים, בבאנרים או בקישורים ממומנים.

דף הנחיתה הינו ממוקד וקצר ומטרתו לגרום ללקוח פוטנציאלי להשאיר את פרטיו האישיים, כדי שאנשי המכירות של העסק יחזרו אליו. 

במקרים אחרים, דף הנחיתה יכול להניע את הלקוח גם לרכוש את המוצר באתר באופן מידי.

שיווק דרך גוגל - ממומן או אורגני

אחת מאסטרטגיות השיווק היא שיווקי דרך מנועי החיפוש של גוגל בשתי דרכים: שיווק אורגני ושיווקי ממומן.

בשיווק ממומן העסק משלם עבור מודעות פרסום שיופיעו בעקבות הקשת מילות מפתח ע"י הלקוח, שמחפש מוצר או שירות מסוים.
בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה – העסק משלם לגוגל על כך.

שיווק אורגני הינו שיווק שאינו ממומן והוא תלוי באיכות אתר האינטרנט של העסק, כפי ששופט אותו גוגל.

הקריטריונים הם איכות התוכן, התמונות, שימוש במילות מפתח הקשורות לעסק, קישורים המופיעים באתר ועוד.
ככל שגוגל מתרשם יותר לטובה, כך מיקום האתר במנוע החיפוש יהיה גבוה יותר.

שיווק דרך רשתות חברתיות

למשל: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב וכדו'.
הרשתות החברתיות הינן פופולריות מאד וקהל רב מסתכל בהם כל יום.
בשל כך, הן מהוות פלטפורמות פרסום ושיווק מעולות.

העסק יכול ליצור עמוד פייסבוק משלו ולפרסם בו כל מה שירצה על העסק, ליצור אינטראקציה בין העסק ללקוחות בעמוד וכך לשמור על קשר אינטנסיבי איתם. 

דרך היוטיוב, שהינו פלטפורמת וידאו חברתית, ניתן לשמור קשר עם הלקוחות ולפרסם את העסק באופן תכוף.
ככל שסרטוני הווידאו יהיו בעלי ערך לקהל הלקוחות, כך כמות הצפיות יהיו רבות יותר, הלקוחות יתרשמו ממה שמוצג להם ומפה – הדרך לרכישת המוצרים הינה קצרה.

שיווק דרך ה- EMAIL, הודעות SMS

כולנו נוהגים להיכנס לאימייל, לבדוק הודעות ווטס אפ או sms  כל הזמן.
במייל ניתן לשלוח גם ניזלטר, שהוא סוג של ידיעון דיגיטלי, המפרט ביתר הרחבה על העסק, מכיל מודעות פרסום, כתבות בנושאים הקשורים אליו וכדו'.
לכן, שיטות שיווק אלו הינן אפקטיביות ביותר.

באמצעים אלו ניתן לשלוח הודעות על מבצעים, הנחות, מוצרים חדשים ועוד  – כדי להניע את הלקוחות להגיע לחנות או לרכוש און ליין.

כיום קיימות מערכות אוטומציה שדרכן ניתן לשלוח כמות גדולה של הודעות טקסט בבת אחת, מיילים או ווטס אפ, לפי פילוח שוק, ימים המועדפים למשלוח וכדו'.

ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים

עסקים קטנים הם בעלי תקציב קטן, שיש לחלק אותו באופן מושכל בין תחומי העסק השונים, ביניהם גם בתחום השיווק.
ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים יכול לקחת את התקציב שיועד לשיווק ולפרסום ולהתאימו ליכולות של העסק ולצרכיו הייחודיים.

אולם, אין ספק, שכל עסק ובוודאי גם עסק קטן, חשוב שייעזר בייעוץ שיווקי כדי להגדיר מהו קהל היעד שלו, מהם צרכיו והעדפותיו, כיצד עליו לפנות אליו ולאלו פלטפורמות שיווק הוא חשוף.
הדרכה מקצועית ונבונה באסטרטגיות שיווק יכולה להצעיד את העסק הקטן קדימה, להרחיב את מעגל לקוחותיו ולהגדיל את מכירותיו.

גם בעסק קטן, שיטות השיווק הדיגיטליות הינן מוצלחות ויעילות, כגון:
הקמת אתר אינטרנט איכותי ומלא תוכן חשוב ורלוונטי לתחום העסק, תיחזוק האתר וחידושו המתמיד, יצירת קשר עם אנשים המשאירים את פרטיהם (לידים), פרסום במגוון הרשתות חברתיות ומשיכת לקוחות פוטנציאליים משם, שימוש בהודעותsms  או בווטס אפ כדי לשמור על קשר עם הלקוחות ולהציע להם מבצעים והנחות, שליחת מיילים וכמובן גם – פרסום ממומן דרך גוגל.

FRONTIS

טיפים לבחירת חברת ייעוץ שיווקי

בדיקת תחום המומחיות של היועץ השיווקי – עדיף להעסיק יועץ שיווקי בעל ניסיון בתחום העסק או בתחום הקרוב אליו.

הצגת תוצאות – חשוב שהיועץ השיווקי יוכל להראות דוגמאות על הצלחות בעסקים דומים ולספק על כך נתונים מוכחים.

המלצות – חיפוש המלצות של עסקים שנעזרו בשירותי הייעוץ העסקי של אותה חברה.

קביעת פגישת היכרות – כדי להתרשם מהיועץ השיווקי פנים אל פנים ולבחון את מידת היכרותו עם השוק, מקצועיותו, איכות התקשורת ביניכם, מידת השירותיות שלו וכדו'. 

עלות – כל עסק קובע מהו התקציב שהוא יכול לאפשר לעצמו להשקיע בתחום השיווק.

יש לבדוק את עלות שירותיו של היועץ העסקי ולראות אם ציפיות שני הצדדים תואמות.

FRONTIS

חברת FRONTIS - הכתובת לשיפור יכולות השיווק של העסק

חברת FRONTIS , כחברה מובילה בתחום הייעוץ העסקי והשיווקי בארץ לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים – מודעת היטב לחשיבות היעוץ השיווקי לכל עסק בכל גודל.
מבחינתנו, יעוץ שיווקי הינו המפתח לצמיחת כל עסק ולהגדלת היקף הכנסותיו.

אנו רואים את תפקידנו החשוב בהקניית הידע והכלים לשימוש באסטרטגיות שיווק, המביאות לחברה קהל לקוחות פוטנציאלי חדש, שמירה על לקוחות קיימים והעלאת המודעות הציבורית לקיומו של העסק, לשירותיו ו/או למוצריו.

חברת FRONTIS משתפת פעולה עם חברות השיווק מהטובות בישראל וביעוץ השיווקי שהיא נותנת לעסקים היא מתאימה לכל עסק תוכנית שיווקית מותאמת וייחודית.
אנו נלווה אתכם ביישום התוכנית השיווקית דרך המדיה הדיגיטלית ודרך הפרסום המסורתי, בהתאם לתקציב השיווקי שלכם ונראה יחד כיצד שיתוף הפעולה שלנו מקדם ומפתח את העסק.

FRONTIS

יתרונות לשירותי ייעוץ שיווקי

יתרון:תאור:
מומחיות וידעיועץ שיווקי מביא ידע וניסיון מעמיק בדיגיטל ופלטפורמות שיווקיות אפקטיביות אחרות. 
אובייקטיביות

יועץ שיווקי יכול להציע פרספקטיבה חסרת פניות וניתוח אובייקטיבי של האסטרטגיה השיווקית של העסק, לעזור לזהות תחומי שיפור ואופטימיזציה.

פתרונות מותאמים אישית

יועץ שיווקי יכול לפתח פתרונות שיווק מותאמים אישית המותאמים לצרכים ולמטרות הספציפיות של העסק.

עלות-תועלת

שכירת יועץ שיווקי יכולה להיות דרך חסכונית לקבל גישה למומחיות ולמשאבים מיוחדים מבלי לשכור צוות שיווק במשרה מלאה.

יעילות

יועץ שיווקי יכול לעזור לייעל את תהליך השיווק, להפוך אותו ליעיל ואפקטיבי יותר, וכתוצאה מכך החזר ROI גבוה יותר.

מחקר שוק

יועץ שיווקי יכול לבצע מחקר שוק מעמיק ולספק תובנות חשובות לגבי התנהגות צרכנים, מגמות שוק וניתוח מתחרים.

תכנון אסטרטגי

יועץ שיווקי יכול לסייע בפיתוח תוכנית שיווק אסטרטגית התואמת את המטרות והיעדים הכוללים של העסק.

פיתוח מותג

יועץ שיווקי יכול לסייע בפיתוח וקידום המותג, ביסוס זהות מותג חזקה והגברת המודעות למותג.

הזדמנויות רשת

יועץ שיווקי יכול לספק הזדמנויות נטוורקינג, לחבר את העסק עם שותפים פוטנציאליים, לקוחות ומומחים אחרים בתעשייה.

FRONTIS - ערימת פתקי ממורי צבוענים עם ציור של סימני שאלה ואותיות באנגלית מייצגים ייעוץ שיווקי – שאלות ותשובות
FRONTIS

שאלות ותשובות - ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי ניתן על ידי יועץ שנותן לעסק כלים ורעיונות שיובילו לשיפור השיווק. כחלק מהתהליך הייעוץ העסק ייהנה מתמיכה, ייעוץ והכוונה של בעל המקצוע. הוא יוכל לפנות אל היועץ בשאלות, לבנות יחד איתו אסטרטגיה שתקדם אותו ולדעת כיצד עליו לפעול כדי להתקדם להשגת מטרותיו.

ייעוץ שיווקי הוא הליך שמתבצע בשיתוף פעולה בין היועץ לבין העסק. היועץ מאתר את הקשיים שעומדים בפני העסק, מכין איתו תוכנית פעולה לשינוי המצב, נותן לו כלים שיסייעו לו להגיע ליעדים ומלווה אותו לאורך הדרך.

לא. התפקיד של היועץ השיווקי הוא להעניק לעסק כלים שיעזרו לו לבצע את העבודה בצורה טובה, יעילה וליהנות מפירות בעבור המאמץ שלו. הוא יקשיב, יסייע וילווה את העסק ויחזק אותו כשהוא יבצע את עבודת השיווק.

עסקים אשר רוצים להגדיל את הקהל שלהם ולהביא יותר לקוחות יכולים לפנות לתהליך ייעוץ שיווקי כשהסיבות לכך יכולות להיות:

  • חיזוק היכולות השיווקיות הנוכחיות
  • חדירה לשווקים חדשים
  • יצירת אסטרטגיה שיווקית

ברגע שהעסק לא מממש את הפוטנציאל שלו יש לבחון כניסה לתהליך ייעוץ שיווקי. כאשר העסק לא משווק, אם הוא לא נהנה מהשיווק ואם הפעולות הנוכחיות לא מביאות לתוצאות הרצויות, זה הזמן המתאים להתחיל בייעוץ שיווקי.

איתור יועץ שיווקי הוא משימה חשובה שהעסק צריך להקדיש לה תשומת לב. אפשר למצוא את היועץ המתאים באינטרנט כשחשוב מאד לקרוא על היועץ, להסתכל על האתר שלו ובשיחה לבדוק שישנו חיבור בניכם.

דילוג לתוכן