יועץ שיווק באינטרנט

חברת FRONTIS מתמחה ומובילה בייעוץ שיווקי באינטרנט לעסקים וחברות. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית ויישומה במגוון ערוצים ובעיקר בדיגיטל (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, וואטסאפ, Taboola, Outbrain,..).

FRONTIS

נוכחות אינטרנטית חזקה לעסק שלך

בעידן הדיגיטלי של היום כל עסק צריך נוכחות אינטרנטית חזקה. כמות הפלטפורמות השיווקיות העומדות בפני העסקים נותנות להם יותר סיכויי הצלחה ובו זמנית מאתגרות אותם בניווט בתוך האפשרויות הקיימות. כאן נכנס לתמונה ייעוץ שיווקי באינטרנט. שיתוף פעולה עם יועץ שיווקי מאפשר לעסקים להתפתח ולהוציא לפועל אסטרטגיות שיווק מקוונות ביעילות, להגדיל את החשיפה שלהם, להגביר את התנועה לעסק ואת כמות המכירות. התוצאה – צמיחה עסקית.

באנר הנעה לפעולה - frontis - יועץ שיווק באינטרנט

ניווט מהיר:

FRONTIS

יועץ שיווקי באינטרנט – לראות את התמונה המלאה

תהליך ייעוץ שיווקי השם דגש על האינטרנט בא לקדם את העסק ברשת. לצורך כך נבחנים הצרכים העסקיים, מוגדרים המטרות והיעדים, מזוהות ההזדמנויות ומתבהרת תמונת הקהל והמתחרים. בפועל, תהליך הייעוץ כולל מספר פעולות ותוצרים מהם כל עסק יכול להרוויח.

001 - ספרה 1 בעיצוב

מחקר שוק

002 - ספרה 2 בעיצוב

מחקר מתחרים

003 - ספרה 3 בעיצוב

פיתוח אסטרטגיה

004 - ספרה 4 בעיצוב

הדרכה וליווי

005 - ספרה 5 בעיצוב

מדידה וניתוח

001 - ספרה 1 בעיצוב

מחקר שוק

כל עסק צריך להכיר את השוק בו הוא פועל, להגדיר את הקהל שלו ולהבין כיצד הוא יכול להגיע אליו. כחלק מתהליך הייעוץ האינטרנטי היועץ ירצה להכיר את העסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, לפלח את קהל היעד ולהבין מהי הדרך להיחשף אליו. יכול להיות שהקהל נמצא בפייסבוק, בטיק טוק, יכול להיות שהוא מקבל את כל המידע שמעניין אותו בגוגל. בייעוץ יתבצע ניתוח מעמיק כך שהעסק יוכל לדעת היכן להשקיע את מאמצי השיווק שלו.

002 - ספרה 2 בעיצוב

מחקר מתחרים

לכל עסק יש מתחרים וחשוב להבין מה הם עושים, היכן הם ״נמצאים״ וכיצד הם מושכים את הקהל אליהם. אין זה אומר שהעסק יבצע את אותן פעולות (ואפילו ממש לא) אלא שברגע שברור מה התחרות אפשר להתעלות עליה. העסק יכול להיות יצירתי יותר, ממוקד יותר ומכוון לקוחות ברגע שהוא מבין את הזירה התחרותית בה הוא פועל. יועץ שיווקי ואסטרטגיה יבחן את המתחרים לעומק, אלו הישירים ואלו העקיפים.

003 - ספרה 3 בעיצוב

פיתוח אסטרטגיה

לאחר איסוף המידע על העסק, הקהל והמתחרים, אפשר לבנות אסטרטגיית שיווק מותאמת לעסק ולמטרות וליעדים שהוגדרו על ידו. האסטרטגיה תכלול את ערוצי השיווק הרצויים ואת הדרך בה כדאי להשתמש בהם. עסקים אשר בוחרים בערוצי שיווק לא נכונים, עשויים למצוא את עצמם מבזבזים משאבים רבים בלי לראות תוצאות ולהפך, כאשר העסק משווק בפלטפורמות הנכונות בצורה המתאימה לקהל, התוצאה היא עלייה במכירות.

004 - ספרה 4 בעיצוב

הדרכה וליווי

ברגע שהאסטרטגיה קיימת אפשר לצאת לדרך. כמובן, העסק יכול להרוויח מכך שהיועץ יעבוד איתו, ידריך אותו בנוגע לפעולות המתאימות לביצוע וילווה אותו. ההדרכה והליווי יכולים לכלול מרכיבים ביצירת התוכן, ניהול חשבונות במדיה החברתית, ביצוע אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש והפעלת מסעות פרסום בפלטפורמות שונות.

005 - ספרה 5 בעיצוב

מדידה וניתוח

האינטרנט דינמי ולכן חשוב מאד לבצע כל הזמן מדידה של הנתונים ולנתח אותם כדי להשיג תוצאות טובות יותר. ייעוץ שיווקי אסטרטגי נותן לעסק כלים כדי שהוא יוכל למדוד את הפעולות השונות ולהשתפר באופן מתמיד והוא יכול לבצע את המדידה ולנתח את הנתונים. בין הנתונים שחשוב לבחון יהיו תעבורה, שיעור המעורבות, שיעור ההמרה, שיעור פתיחת ולחיצה על האימייל וכמובן, עלייה במכירות.

FRONTIS

מי צריך יועץ שיווקי באינטרנט?

ייעוץ שיווקי אינטרנטי נחוץ היום לעסקים רבים אשר רוצים לגדול. הקהל של העסק יכול להיות בסביבה הפיזית שלו והוא יכול להיות בכל מקום בארץ ואפילו בעולם. יועץ שיווקי המתמחה באינטרנט יכול לסייע לעסק, להגדיר איתו את המטרות והיעדים, לבנות יחדיו אסטרטגיית פעילות, לבצע עבורו מחקר וניתוח שוק וללוות אותו בביצוע הפעולות השונות.

צג דיגיטלי עם צורות שכמט מייצגים ייעוץ שיווקי באינטרנט - FRONTIS
FRONTIS חברת - ייעוץ שיווקי באינטרנט

שאלות ותשובות - ייעוץ שיווקי באינטרנט

 ייעוץ שיווקי בדגש על האינטרנט הוא שירות אשר ניתן על ידי יועץ שלמד את התחום והתמחה בו. היועץ בא לעזור לעסק לגדול ולהתפתח כשהוא משתמש בכלים שונים ומבצע ניתוח נתונים קיימים, ניתוח שוק, ניתוח מתחרים ומזהה אתגרים והזדמנויות. לאחר איסוף הידע היועץ יכול לבנות עבור ועם העסק אסטרטגיה שיוווקית אינטרנטית מנצחת.

 יועץ שיווקי יכול לספק שירותים שונים כאשר כולם מיועדים לקדם את העסק. יועץ המתמחה בתחום האינטרנט יוכל להציע שירותים של מחקר שוק, ניתוח תחרות, אופטימיזציה של האתר, שיווק במדיה החברתית, פרסום לפי קליק, שיווק תוכן והדרכה והכוונה של העסק. המטרה של היועץ היא לעזור לעסק להתקדם ברשת ולכן כל תהליך ייעוץ יהיה מותאם לעסק באופן ספציפי.

 כל עסק יכול להגיע אל תהליך השיווק בשלב שונה. חלק יפנו כבר עם ההקמה כדי להצליח להגיע אל הקהל הנכון מהרגע הראשון. חלק יפנו לייעוץ לאחר שהם יראו שינוי בחשיפה ובמכירות וחלק יבקשו להתייעץ עם איש מקצוע כשיגיעו מתחרים חדשים או שמתחרים ותיקים יתעלו עליהם. כך או אחרת, עסקים יפנו לתהליך מתוך מטרה לשפר את השיווק באינטרנט ולהביא ממנו יותר לקוחות.

 עסקים שונים יכולים להיעזר ביועץ שיווקי אינטרנטי כשהמטרה היא תמיד לייעל את מאמצי השיווק. כחלק מהתהליך העסק יוכל ליהנות מחשיפה גדולה יותר לקהל היעד, להציע הצעה שהלקוחות יתחברו אליה, למקד ולשפר את המסרים, להגדיל את התנועה לעסק ואת המכירות. עסקים אשר לא ממצים את פעולות השיווק שלהם באינטרנט יכולים להרוויח רבות מתהליך הייעוץ.

 הדרך למצוא את היועץ המתאים כוללת בחינת האתר של היועץ, התוכן שהוא כותב בו וההמלצות המופיעות עליו. אפשר כמובן לחפש יועץ בקבוצות עסקיות ותמיד חשוב לוודא כי היועץ מביא איתו ניסיון אמיתי, רקע מתאים וכי התקשורת איתו טובה. גם לאחר קבלת המלצות והתרשמות כללית מהיועץ חשוב מאד להקדיש תשומת לב לשיחה הראשונה ולבחון את החיבור בין הצדדים.

 כדי לפתח ולהחזיק עסק מצליח על בעליו לבצע פעולות רבות בכל רגע. מהפעילות העסקית, פיתוח טכנולוגיות חדשות ועד שיווק ומכירות. כל אלו הן משימות רבות ובאופן טבעי אף אחד לא יכול להיות מומחה בכולן. ייעוץ שיווקי באינטרנט מאפשר לעסק לקבל את המידע הנחוץ לו, להתייעץ ולהתמקד בפעולות שיגרמו לו להשיג את המטרות והיעדים השיווקיים שהוא הגדיר לעצמו.

דילוג לתוכן