ייעוץ עסקי לנשים

כל הקמת עסק כרוכה בהתגברות על אתגרים רבים, אולם אצל נשים המעוניינות לפתוח עסק או שהינן כבר בעלות עסק – האתגרים רבים ומורכבים יותר. למרות שהחברה התפתחה והשוויון בין המינים הפך לרעיון מקובל בחברה, עדיין מוטרדות הנשים כיצד יסתדרו כבעלות עסקים עם ניהול הבית, גידול הילדים ויותירו גם זמן להשקיע בזוגיות שלהן.

לכן, בחברת FRONTIS ניתן למצוא שירותי יעוץ עסקי לנשים המכוון ליעוץ ייחודי לנשים, להתמודד עם הצרכים הייחודיים שלהן ועם האתגרים הרבים שאיתן הן מתמודדות בחייהן. היעוץ העסקי לנשים של חברת FRONTIS מכוון את הנשים היזמות להשיג את מטרותיהן העסקיות ולממש את עצמן מבחינה מקצועית.

באנר הנעה לפעולה - frontis עם לילך זיו

הכוח של הנשים – גם בעסקים

בעידן המודרני הנשים פורצות קדימה בלי להתנצל ובלי להרגיש פחותות מהגברים. הפמניזם כבר מוטבע עמוק בחברה ותנועת
ה – ME TOO , תנועה חברתית-פמיניסטית-בין-לאומית שיוצאת נגד הטרדות ותקיפות מיניות, נתנה עוד דחיפה משמעותית לנשים בתחומי ההחיים השונים וגם בתחום העסקים.

עסקים המנוהלים ע"י נשים הפכו להיות דבר מקובל. עם כל זאת, עדיין יש נשים שחוששות לפרוץ קדימה ולפתוח לעצמן עסק, שהיה החזון שלהן הרבה מאד שנים.

קיימות סיבות שונות שגורמות לנשים לחשוש לעשות את הצעד הזה, כגון:

הסיבות שגורמות לנשים לחשוש לפתוח עסק fronits ייעוץ עסקי

מה מייחד ייעוץ עסקי לנשים?

מבחינת עקרונות הייעוץ העסקי, אין כל הבדל בין ייעוץ עסקי לנשים לבין ייעוץ עסקי לגברים.
אולם, באימון עסקי לנשים יש יותר צורך להתגבר על כל מיני חסמים פסיכולוגיים (שחלקם הוזכרו למעלה) שמקשים עליהם לקבל את ההחלטה לצאת לדרך ולהתמיד בפיתוח העסק.

כמו כל ייעוץ עסקי של חברת FRONTIS הדגש בו הינו על נתינת יעוץ עסקי מקצועי כיצד לפתוח את העסק ולקדם אותו צעד אחר צעד, אך באימון עסקי לנשים קיימת התמקדות בצד האישי, בהעצמה נשית ובחיזוק האמונה של כל אישה יזמית ביכולותיה להקים עסק ולנהל אותו בהצלחה.

בייעוץ עסקי לנשים המטרה היא להביא את האישה למצב בו היא מאמינה שאם היא אשת מקצוע טובה בתחומה – אין סיבה שלא תאמין בעצמה שהיא יכולה גם להיות בעלת עסק מצליח.
אמנם כדי להצליח צריך להשקיע הרבה במובנים רבים, אבל ניתן למצוא את שביל הזהב בין התפקוד האימהי לבין תפקודה כאשת עסקים – ולא חשוב כמה זמן התהליך הזה ייקח.

הייעוץ העסקי לנשים מסייע לכל אישה עצמאית ויזמית לעמוד במטרותיה העסקיות ולקבל כלים מעשיים להתפתחות עסקית, מבלי לזנוח את חייה האישיים ולתת לעצמה את החופש להגשים את עצמה.

נגן וידאו אודות הכירו את לילך זיו מחברת Frontis ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לנשים - העצמה וליווי בכל שלב

העובדה שיש חלום וחזון שמישהי רוצה להפוך אותו לעסק חי, פועל ומתפקד הינה טובה לכשלעצמה, אולם יש לבדוק האם יש כדאיות כלכלית מספקת כדי להקים את העסק.
האם העסק יושב על נישה ייחודית? מעניק פתרון לבעיה שמציקה ללקוחות רבים, ייחודי במוצריו או בשירותיו וכדו'.
וכן – האם אכן ניתן להרוויח מהעסק מספיק כדי שיוכל להמשיך ולשרוד בשוק התחרותי ואפילו לצמוח ולהתקדם בעתיד.

ההשקעה הכספית בעסק הינה גדולה ובמיוחד בשלב ההתחלתי שלו.
היעוץ העסקי יבדוק האם יש ליזמית יכולת לגייס הלוואות או מימון כספי אחר שיוכל לתמוך בעסק לשם הקמתו ועד שיתחיל להרוויח.

יעוץ עסקי לנשים יכול לייעץ וללוות גם עסקים של נשים שכבר מתפקדים ועובדים בשטח.
במידה והעסק אכן שורד, אך לא מניב את הרווחים המצופים ממנו – היועץ העסקי יכול להיכנס לתמונה ולמצוא את נקודות החולשה בניהול ובתפקוד העסק ולהציע אסטרטגיות מקצועיות לשינוי ולשיפור.

היועץ העסקי צריך להבין מהיזמית העסקית מהם כיווני הפעולה של העסק ולהציע בהתאם לראייתו המקצועית עוד כיוונים להתפתחות העסק.
כשיועץ עסקי בא כאדם מקצועי ניטרלי מבחוץ הוא מתבונן על העסק מנקודת מבט חיצונית ויכול להבין מדוע כיוון מסוים אינו מצליח ומה יכול להיות פוטנציאל המכירה של העסק במידה ויתווספו מוצרים או שירותים שכרגע העסק אינו משווק אותם.

לאחר הכנת תוכנית עסקית ויישומה בשטח, היועץ העסקי ממשיך ומלווה את בעלת העסק לאורך תקופה כדי לבדוק כיצד השינויים והשיפורים עובדים בשטח.
יועץ עסקי יכול להמליץ לבעלת העסק או ליזמית בצעדיה הראשונים להיות חברה בקבוצות של נשים עצמאיות ובעלות עסקים כדי למצוא שם תמיכה אישית ומקצועית וכן שיתופי פעולה וקשרים עסקיים.

מדוע ייעוץ עסקי לנשים הוא כה חשוב?

המטרה של אימון עסקי לנשים היא לתת לכל אישה עצמאית כלים מקצועיים, ייעוץ לתהליכים שיווקיים וניהוליים שיתרמו להיותה אשת מקצוע טובה ולחזק בעצמה את הבטחון והאמונה שהיא יכולה לשלב את האימהות והזוגיות שלה יחד עם הגשמה עצמית כבעלת עסק.

היועץ העסקי יעבוד עם בעלת העסק על ההיבטים האישיים והנשיים של להיות אשת עסקים, יסייע לה בהבנת התהליכים הניהוליים המותאמים אישית לסוג העסק שלה, יעזור לה למצמצם עלויות ולהגדיל את הרווחים.

חברת FRONTIS ליוותה עשרות נשים בדרך להצלחה עסקית

"יש לי ולבעלי עסק משפחתי. היועץ העסקי של חברת FRONTIS עזר לנו להבין איך להתנהל בעסק ברמת הזוגיות בצורה הרמונית ע"י הסבר על חלוקת תפקידים נכונה ואיך לעבוד בצורה מסודרת ומקצועית, שהניבה רווחים נאים".

"היעוץ העסקי לנשים של חברת FRONTIS עשה איתי דרך נפלאה. התחלתי מאפס ידע בעולם העסקים והוא נתן לי מעטפת של ידע, תמיכה וליווי אישי והביא אותי לתוצאות שהדהימו אותי".

אלו הן רק דוגמאות קטנות מחוות הדעת של נשים עצמאיות שנעזרו בייעוץ העסקי של חברת FRONTIS – חברה המספקת שירותי ייעוץ עסקי מקיפים לעסקים, חברות וארגונים. החברה מציעה, בין השאר, ייעוץ עסקי לנשים שמטרתו לסייע לעסקים המנוהלים ע"י נשים לצמוח, להתגבר על אתגרים ולהגשים את הפוטנציאל המקצועי והמכירתי של העסק שהקימו.

Frontis  - ייעוץ עסקי

Frontis - ייעוץ עסקי

חברת FRONTIS מקבוצת מרכז זיו לעסקים מובילה בתחום ייעוץ עסקי לעסקים. החברה מספקת שירותים לעסקים קטנים, בינוניים, חברות, ארגונים ועמותות. FRONTIS מלווה, מייעצת והולכת יד ביד עם הלקוחות אל עבר מטרותיהם כשהיא משתמשת במתודות מתקדמות, מביאה כלים הניתנים ליישום, תקשורת טובה והקשבה רבה.

מייסדת ומנכ"ל החברה, לילך זיו, יועצת עסקית, מלווה עסקים וחברות מתוך שליחות לעזור לאנשים להשיג רווחים ורווחה, ועושר ואושר. החל מ 2004 היא ליוותה אלפי לקוחות, שמעידים על הצלחות רבות ושביעות רצון גבוהה.

ייעוץ עסקי לנשים - תמונה ראשית Frontis

לייעוץ ומידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השירותים שלנו :

דילוג לתוכן