ייעוץ שיווקי

חברת FRONTIS מובילה בייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, בינוניים, גדולים  וחברות. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית במגוון ערוצים ובעיקר בדיגיטל (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, וואטסאפ, Taboola, Outbrain,..).

FRONTIS

ייעוץ שיווקי שעוזר לעסקים להשיג את מטרותיהם

ייעוץ שיווקי אסטרטגי הוא תהליך אשר מתחיל בהבנת הצרכים העסקיים, ממשיך באבחון מעמיק של המצב הנוכחי, ביצירת אסטרטגיה ומימוש שלה. בעוד שעסקים וחברות מגדירים את היעדים הגדולים שלהם, את המטרות שהם רוצים להשיג בעוד שנים (ויש לכך חשיבות רבה), תהליך הייעוץ עוסק יותר במה שקורה עכשיו, ביעדים ממוקדים, קצרי טווח ומעשיים למימוש.

100%

מחויבות ללקוח

+ 0

 שנות 
 נסיון 

באנר הנעה לפעולה - frontis - ייעוץ שיווקי
FRONTIS

אילו עסקים מתאימים לתהליך ייעוץ שיווקי?

כל עסק יכול ליהנות מפניה לאיש מקצוע שיעזור לו לראות את האתגרים, הקשיים ואת הפתרונות המתאימים. הייעוץ השיווקי מתאים לעסקים קטנים וחברות גדולות, הוא מתאים לעסקים בתחילת הדרך ולכאלה שכבר עובדים שנים רבות. הסיבה לכך היא שהייעוץ אישי, הוא תמיד נעשה בהתאם למה שהעסק צריך ובהתאם למטרות הגדולות שהוא הציב לעצמו.

עסקים בתחילת הדרך

שרוצים רוצים להתחיל ברגל ימין וליצור מערך שיווק איכותי
ייעוץ שיווקי ימנע בזבוז זמן ומשאבים על פעולות ניסיוניות. עסקים מסוג זה הם יכולים ליהנות מתוצאות טובות כבר מהשבועות הראשונים ובעצם לתת לעצמם מקפצה של ממש תוך זמן קצר.

עסקים בקשיים

הנמצאים בקשיים או שיש להם תחושה שהם לא מממשים את הפוטנציאל שלהם
במהלך הייעוץ השיווקי, נבחן את המצב הקיים, את היכולות של העסק ואת "הכשלים" השיווקיים שלו. בתהליך יעלו פתרונות טכנולוגים, כלים לשיפור תהליכים והמלצות לפעולות שיווק אשר יתנו פתרונות להשגת לקוחות נוספים לטווח ארוך.

עסקים בצומת דרכים

או לקראת מיתוג מחדש
יכול להיות שהעסק עבד ועובד טוב, ושיש לו לקוחות טובים, אבל עכשיו הוא רוצה לצאת עם מוצרים ושירותים חדשים או למתג את עצמו מחדש בתחום מסוים. במקרה זה כדאי לפנות לייעוץ שיווקי ולחשוב כיצד הכי נכון להביא את הדבר לקהל תוך התחשבות ביכולות הנוכחיות, בתקציבים הקיימים ובכוח האדם.

עסקים בלי אסטרטגיית שיווק

המעוניינים לייצר מערכת שיווקית שתעבוד כמו מכונה משומנת לאורך זמן
כשאסטרטגיות השיווק הנוכחיות אינן מביאות את הרווחים המצופים לטווח המיידי ולטווח הרחוק, ייעוץ שיווקי ייתן לבעלי העסקים כלים נכונים ותובנות מהשטח.

עסקים בפיתוח שירות/מוצר חדש

שרוצים לחשוף אותו בדרך הנכונה לקהל הלקוחות הקיים.
כשעסק מעוניין לפתח ולייצר מוצר חדש והוא מעוניין לבחון את אסטרטגיית השיווק לגביו וכיצד לחשוף אותו בדרך נכונה לקהל הלקוחות, ייעוץ שיווקי זהו הפתרון היעיל ביותר.

עסקים שרוצים להגיע ליותר קהלים

ולהגדיל משמעותית את מחזור המכירות
כשיש נתונים בשטח המצביעים על כך, שניתן לחשוף את קהל היעד שאליו פונה המוצר או השירות באופן יעיל יותר שיניב מכירות גבוהות יותר.

קשיים של עסקים בתחום השיווק

איך לשווק את העסק שלי מדריך שיווק עסקים - תמונה ראשית Frontis

השיווק שלי לא מספיק טוב: 10 טיפים פרקטים

כאשר ארגון אינו מנצל אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית וממוקדות ביעדים, הוא עלול להיתקל בתקיעות ובחוסר צמיחה. כדי להבטיח הצלחה בשוק נגד המתחרים ולשפר משמעותית את הביצועים, מומלץ להתייעץ עם מומחי שיווק שיכולים להציע פתרונות מותאמים וחדשניים. בתור התחלה, קבלו 10 טיפים אפקטיביים לשיפור האטרקטיביות של העסק שלכם כלפי לקוחות פוטנציאליים >>

איך להגדיל מכירות - תמונה ראשית Frontis

אני רוצה למקסם את הרווחיות שלי

מכירות נמוכות עלולות להגביל את פוטנציאל הצמיחה של עסקכם. לשם שיפור משמעותי של הכנסותיכם ולמקסום ההכנסה מכל עסקה, חשוב לאמץ אסטרטגיות חדשות ויעילות להגדלת מכירות. בכתבה הבאה תוכלו ללמוד יותר על חישוב יעדי מכירה, תכנון אסטרטגי מראש ועל הדרכים המומלצות להגדילת את מחזור ההכנסות והריווחיות >>

מדריך תמחור מוצר מקיף - תמונה ראשית Frontis

כמה לתמחר את השירות/מוצר שלי?

חוסר מודעות לעלויות ולאסטרטגיות תמחור של מוצרים ושירותים עלול להוביל להחמצת הזדמנויות ולצמיחה שאינה מושגת כראוי. אם אתם שואפים למקסם את רווחי העסק ולהציע ללקוחותיכם חבילות משתלמות ומותאמות, מומלץ לכם לקרוא על ארבעת הפרמטרים העיקרים לתמחור מוצר. לקריאה >>

פילוח שוק - תמונה ראשית Frontis

הפרסום שלי לא מגיע לקהל היעד העיקרי

פילוח שוק הוא כלי שיווקי חיוני המאפשר לעסקים להבין טוב יותר את קהל היעד שלהם ולמקד את הפרסום והשיווק לקבוצות צרכנים שונות. דרך זו מבטיחה שימוש יעיל במשאבים ומקסום פוטנציאל המכירות. פילוח שוק ניתן לביצוע על פי קריטריונים גיאוגרפיים, דמוגרפיים, פסיכוגרפיים והתנהגותיים. למידע מורחב על חשיבות פילוח שוק >>

צרו קשר

צריכים יעוץ שיווקי?

FRONTIS

צרו איתנו קשר בדרכים הבאות:

חייגו: 072-395-0751

שעות פעילות המשרד הן בימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00

לניווט בוויז

סניף ראשל"צ: שדרות נים 2, ראשון לציון
סניף הוד השרון: הנגר 24, הוד השרון

FRONTIS

חברת FRONTIS - הכתובת לשיפור יכולות השיווק של העסק

חברת FRONTIS , כחברה מובילה בתחום הייעוץ העסקי והשיווקי בארץ לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים – מודעת היטב לחשיבות היעוץ השיווקי לכל עסק בכל גודל.
מבחינתנו, יעוץ שיווקי הינו המפתח לצמיחת כל עסק ולהגדלת היקף הכנסותיו.

אנו רואים את תפקידנו החשוב בהקניית הידע והכלים לשימוש באסטרטגיות שיווק, המביאות לחברה קהל לקוחות פוטנציאלי חדש, שמירה על לקוחות קיימים והעלאת המודעות הציבורית לקיומו של העסק, לשירותיו ו/או למוצריו.

חברת FRONTIS משתפת פעולה עם חברות השיווק מהטובות בישראל וביעוץ השיווקי שהיא נותנת לעסקים היא מתאימה לכל עסק תוכנית שיווקית מותאמת וייחודית.

אימון עסקי עם לילך זיו מחברת - FRONTIS ייעוץ עסקי
FRONTIS

מה כולל ייעוץ שיווקי?

ייעוץ שיווקי מתמקד בצד השיווקי של העסק ועם זאת הוא רחב ויכול לגעת בנושאים רבים. בתחילת ההתקשרות היועץ יפעל להבין את המטרות, המצב הנוכחי ויבצע אבחון תוך הסתכלות על מרכיבים שונים בעסק. לאחר מכן הוא יוכל לסייע לעסק להשיג את מטרותיו בדרכים שונות:

  • תכנון אסטרטגי ויצירת תוכנית שיווקית אותה ניתן יהיה ליישם כבר בזמן הקרוב ולהשתמש בטווח הארוך.
  • בחינת המטרות והיעדים, בדיקה שאלו ריאליים ואילו פעולות יידרשו כדי להצליח להשיג אותם.
  • הדרכת המנהלים והעובדים ומתן כלים אשר ישפרו את יכולות השיווק בכל אחד מהערוצים.
  • בדיקת המערך הדיגיטלי הנוכחי, בדיקת מתחרים ומתן המלצות לנוכחות דיגיטלית שתטיב עם העסק.
  • מיתוג, בניית קונספט וסיפור העסק באופן שייצור עניין בקרב לקוחות ועסקים איתם ניתן לשתף פעולה.
מפת דרכים של מרכיבי ייעוץ שיווקי
FRONTIS

על מה נעבור במהלך הייעוץ?

והיכרות מעמיקה עם מהותו, יעדיו ומטרותיו.

שיכול להתעניין במוצרי/שירותי העסק והגדרה של אפיוניו השונים, כמו: גיל, מגדר, תחומי התעניינות, צרכים וכדו'.

המיתוג הוא זה שקובע את זהות העסק ומייצג את ערכיו דרך המוצרים/שירותים שלו.
קביעת מיתוג העסק במידה והוא עסק חדש או שכלול והעצמת המיתוג של עסק קיים.

בידולו מול מוצרים או שירותים אחרים המצויים בשוק באותו התחום. יועץ שיווקי עוזר לעסק להדגיש את האלמנט החשוב הזה דרך מסרים שיווקיים. 

בדיקת יעילותם והאם יש צורך לשנות משהו בתהליכים אלו או להוסיף פעילויות שיווקיות בערוצים נוספים. כמו כן לבדוק את התנהלות אנשי המכירות בשטח ונתינת יעוץ מקצועי כיצד לבצע את תהליך המכירה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מהם צרכי הלקוחות והעדפותיהן השונות, מה מאפיין את הרגלי הקנייה שלהם, מגמות השוק, חידושים בתחום, איתור הזדמנויות עסקיות ובמקביל לכך גם זיהוי בעיות או קשיים שבדרך וכדו'. כך ניתן לדייק בבחירת המוצרים שהעסק מייצר ומשווק והתאמתם לצרכי השוק והלקוחות.

חשוב לדעת מי מתחרה מול העסק על אותו פלח של קהל יעד, כיצד הוא משווק את עצמו, מה הוא מציע ללקוחות וכיצד ניתן להקדים את המתחרים בפעולות שיווקיות המניעות לרכישה.

כך שיביאו רווחים לעסק, אך לא ירתיעו במחירם לבצע רכישות.

כל עסק צריך לטפח את הלקוחות שלו, משום שהם אלו שבסופו של דבר יקבעו את גובה מכירותיו.

שכוללת שיווק דיגיטלי דרך אתר אינטרנט, רשתות חברתיות וכדו' בשילוב עם פרסום במדיה הכתובה ובשלטי חוצות.

שאמור לממן את התוכנית השיווקית של העסק בכל פלטפורמות הפרסום והשיווק.

FRONTIS

יתרונות לשירותי ייעוץ שיווקי

יתרון:תאור:
מומחיות וידעיועץ שיווקי מביא ידע וניסיון מעמיק בדיגיטל ופלטפורמות שיווקיות אפקטיביות אחרות. 
אובייקטיביות

יועץ שיווקי יכול להציע פרספקטיבה חסרת פניות וניתוח אובייקטיבי של האסטרטגיה השיווקית של העסק, לעזור לזהות תחומי שיפור ואופטימיזציה.

פתרונות מותאמים אישית

יועץ שיווקי יכול לפתח פתרונות שיווק מותאמים אישית המותאמים לצרכים ולמטרות הספציפיות של העסק.

עלות-תועלת

שכירת יועץ שיווקי יכולה להיות דרך חסכונית לקבל גישה למומחיות ולמשאבים מיוחדים מבלי לשכור צוות שיווק במשרה מלאה.

יעילות

יועץ שיווקי יכול לעזור לייעל את תהליך השיווק, להפוך אותו ליעיל ואפקטיבי יותר, וכתוצאה מכך החזר ROI גבוה יותר.

מחקר שוק

יועץ שיווקי יכול לבצע מחקר שוק מעמיק ולספק תובנות חשובות לגבי התנהגות צרכנים, מגמות שוק וניתוח מתחרים.

תכנון אסטרטגי

יועץ שיווקי יכול לסייע בפיתוח תוכנית שיווק אסטרטגית התואמת את המטרות והיעדים הכוללים של העסק.

פיתוח מותג

יועץ שיווקי יכול לסייע בפיתוח וקידום המותג, ביסוס זהות מותג חזקה והגברת המודעות למותג.

הזדמנויות רשת

יועץ שיווקי יכול לספק הזדמנויות נטוורקינג, לחבר את העסק עם שותפים פוטנציאליים, לקוחות ומומחים אחרים בתעשייה.

FRONTIS

ייעוץ שיווקי בדיגיטל - מי שלא שם, לא קיים!

המעבר לעולם דיגיטלי משנה גם את העולם העסקי ובוודאי את אמצעי השיווק. עסקים שלא מטמיעים את היכולות הדיגיטליות, שלא מכירים את ההזדמנויות שעומדות מולם, עלולים למצוא עצמם מאחורה. הם עלולים להוציא משאבים רבים מבלי לקבל את התוצאות הרצויות, לפספס את הקהל שלהם במקומות בו הוא נמצא וזאת גם כשהם מציעים מוצר או שירות מעולה.

חלק מהייעוץ השיווקי כולל בחינה של המצב הנוכחי באמצעים הדיגיטליים שעומדים לרשות העסק. בייעוץ עסקי היועץ מנתח את התשתיות הנוכחיות, את התהליכים ואת כוח האדם במטרה להעריך את המשאבים ולזהות פערים בין המצב המצוי למצב הרצוי. היועץ יוכל לגבש עבור הארגון אסטרטגיית טרנספורמציה דיגיטלית ומפת דרכים בדרך להטמעת כלים חדשים וליצירת החזר גבוה (ROI).

שיטות שיווק יעילות בדיגיטל

אתר אינטרנט
קרא עוד
הקמת אתר אינטרנט של העסק עם פירוט המוצרים או השירותים שהוא נותן, פרטים על העסק, כתבות מקצועיות בתחום ואפשרות ליצירת קשר.
דף נחיתה
קרא עוד
בניגוד לאתר האינטרנט שכולל דפים רבים, דף הנחיתה הינו דף פרסום אחד שניתן להגיע אליו בעקבות פרסום העסק באתרים שונים, בבאנרים או בקישורים ממומנים. דף הנחיתה הינו ממוקד וקצר ומטרתו לגרום ללקוח פוטנציאלי להשאיר את פרטיו האישיים, כדי שאנשי המכירות של העסק יחזרו אליו.
שיווק אורגני/ממומן דרך גוגל
קרא עוד
בשיווק ממומן העסק משלם עבור מודעות פרסום שיופיעו בעקבות הקשת מילות מפתח ע"י הלקוח, שמחפש מוצר או שירות מסוים. בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה – העסק משלם לגוגל על כך. שיווק אורגני הינו שיווק שאינו ממומן והוא תלוי באיכות אתר האינטרנט של העסק, כפי ששופט אותו גוגל.
שיווק דרך רשתות חברתיות
קרא עוד
העסק יכול ליצור עמוד עסקי משלו במגוון פלטפורמות ולפרסם בהן את כל מה שירצה, יצור אינטראקציה בין העסק ללקוחות בעמוד וכך לשמור על קשר אינטנסיבי איתם. ככל שהפרסומים יהיו יותר בעלי ערך, כך כמות החשיפה תהיה גבוהה, והדרך לרכישת המוצרים/שירותים תהיה קצרה יותר.
שיווק דרך ה-Email, הודות SMS
קרא עוד
באמצעים אלו ניתן לשלוח הודעות על מבצעים, הנחות, מוצרים חדשים ועוד - כדי להניע את הלקוחות להגיע לחנות או לרכוש און ליין. כיום קיימות מערכות אוטומציה שדרכן ניתן לשלוח כמות גדולה של הודעות טקסט בבת אחת, מיילים או ווטס אפ, לפי פילוח שוק, ימים המועדפים למשלוח וכדו'.
הקודם
הבא
FRONTIS - ערימת פתקי ממורי צבוענים עם ציור של סימני שאלה ואותיות באנגלית מייצגים ייעוץ שיווקי – שאלות ותשובות
FRONTIS

שאלות ותשובות - ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי ניתן על ידי יועץ שנותן לעסק כלים ורעיונות שיובילו לשיפור השיווק. כחלק מהתהליך הייעוץ העסק ייהנה מתמיכה, ייעוץ והכוונה של בעל המקצוע. הוא יוכל לפנות אל היועץ בשאלות, לבנות יחד איתו אסטרטגיה שתקדם אותו ולדעת כיצד עליו לפעול כדי להתקדם להשגת מטרותיו.

ייעוץ שיווקי הוא הליך שמתבצע בשיתוף פעולה בין היועץ לבין העסק. היועץ מאתר את הקשיים שעומדים בפני העסק, מכין איתו תוכנית פעולה לשינוי המצב, נותן לו כלים שיסייעו לו להגיע ליעדים ומלווה אותו לאורך הדרך.

לא. התפקיד של היועץ השיווקי הוא להעניק לעסק כלים שיעזרו לו לבצע את העבודה בצורה טובה, יעילה וליהנות מפירות בעבור המאמץ שלו. הוא יקשיב, יסייע וילווה את העסק ויחזק אותו כשהוא יבצע את עבודת השיווק.

עסקים אשר רוצים להגדיל את הקהל שלהם ולהביא יותר לקוחות יכולים לפנות לתהליך ייעוץ שיווקי כשהסיבות לכך יכולות להיות:

  • חיזוק היכולות השיווקיות הנוכחיות
  • חדירה לשווקים חדשים
  • יצירת אסטרטגיה שיווקית

ברגע שהעסק לא מממש את הפוטנציאל שלו יש לבחון כניסה לתהליך ייעוץ שיווקי. כאשר העסק לא משווק, אם הוא לא נהנה מהשיווק ואם הפעולות הנוכחיות לא מביאות לתוצאות הרצויות, זה הזמן המתאים להתחיל בייעוץ שיווקי.

איתור יועץ שיווקי הוא משימה חשובה שהעסק צריך להקדיש לה תשומת לב. אפשר למצוא את היועץ המתאים באינטרנט כשחשוב מאד לקרוא על היועץ, להסתכל על האתר שלו ובשיחה לבדוק שישנו חיבור בניכם.

בדיקת תחום המומחיות של היועץ השיווקי – עדיף להעסיק יועץ שיווקי בעל ניסיון בתחום העסק או בתחום הקרוב אליו.

הצגת תוצאות – חשוב שהיועץ השיווקי יוכל להראות דוגמאות על הצלחות בעסקים דומים ולספק על כך נתונים מוכחים.

המלצות – חיפוש המלצות של עסקים שנעזרו בשירותי הייעוץ העסקי של אותה חברה.

קביעת פגישת היכרות – כדי להתרשם מהיועץ השיווקי פנים אל פנים ולבחון את מידת היכרותו עם השוק, מקצועיותו, איכות התקשורת ביניכם, מידת השירותיות שלו וכדו'. 

עלות – כל עסק קובע מהו התקציב שהוא יכול לאפשר לעצמו להשקיע בתחום השיווק.

יש לבדוק את עלות שירותיו של היועץ העסקי ולראות אם ציפיות שני הצדדים תואמות.

נגן וידאו אודות FRONTIS - ייעוץ שיווקי

חשיבות ייעוץ שיווקי לחברות ועסקים

חברות ועסקים עובדים לא פעם בשגרה קבועה אך כשאלו מזהים בעיה או מגדירים מטרות חדשות, לייעוץ שיווקי יש ערך רב. חברות רבות, בארץ ובעולם, פונות לתהליך ייעוץ פיננסי ממוקד בנושאים שונים ואחד הנפוצים הוא בשיווק. למעשה, נושא השיווק הוא חלק מהותי בליבת העסק שהרי ללא לקוחות אין לעסק יכולת קיום ואם צד זה לא ממומש כראוי, יש צורך בבחינה מעמיקה של הנושא ולראות כיצד ניתן לשפר אותו.

יועץ שיווקי יכול לסייע במגוון רחב של ייעוציים עסקיים לעסקים קטנים וגם לחברות גדולות במצבים שונים. אחת הסיבות לפניה לשירות היא כשברור שישנה בעיה בתחום זה, אך היא לא הסיבה היחידה. עסקים אשר מתכוונים לצאת במוצר או שירות חדש מבינים כי הם יכולים להרוויח אם יתכננו נכון את המהלך וכניסתו של גורם חיצוני יכולה לתרום להם רבות בנושא. היועץ יכול להביא רעיונות חדשים, לבנות עם העסק אסטרטגיה ולפתוח אותו לכיוון שהוא לא חשב עליהם קודם.

חשוב לשים לב, היועץ לא מחליף אף בעל תפקיד בעסק, אך הוא יכול לעזור לגורם הרלוונטי להוביל מהלכים חדשים ולנוע לכיוון שיטיב עם העסק. למעשה מדובר בעבודה משותפת, בהעלאת רעיונות, סיעור מוחות ויצירת מהלכים שמתאימים לעסק ושהוא יכול לממש אותם בפועל. היועץ מכוון, מצביע על סוגיות שונות, מציע פתרונות ובכך הוא עוזר לבעלי עסקים וחברות להשיג את המטרות שהם הציבו לעצמם.

ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים

עסקים קטנים הם בעלי תקציב קטן, שיש לחלק אותו באופן מושכל בין תחומי העסק השונים, ביניהם גם בתחום השיווק.
ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים יכול לקחת את התקציב שיועד לשיווק ולפרסום ולהתאימו ליכולות של העסק ולצרכיו הייחודיים.

אולם, אין ספק, שכל עסק ובוודאי גם עסק קטן, חשוב שייעזר בייעוץ שיווקי כדי להגדיר מהו קהל היעד שלו, מהם צרכיו והעדפותיו, כיצד עליו לפנות אליו ולאלו פלטפורמות שיווק הוא חשוף.
הדרכה מקצועית ונבונה באסטרטגיות שיווק יכולה להצעיד את העסק הקטן קדימה, להרחיב את מעגל לקוחותיו ולהגדיל את מכירותיו.

גם בעסק קטן, שיטות השיווק הדיגיטליות הינן מוצלחות ויעילות, כגון:
הקמת אתר אינטרנט איכותי ומלא תוכן חשוב ורלוונטי לתחום העסק, תיחזוק האתר וחידושו המתמיד, יצירת קשר עם אנשים המשאירים את פרטיהם (לידים), פרסום במגוון הרשתות חברתיות ומשיכת לקוחות פוטנציאליים משם, שימוש בהודעותsms  או בווטס אפ כדי לשמור על קשר עם הלקוחות ולהציע להם מבצעים והנחות, שליחת מיילים וכמובן גם – פרסום ממומן דרך גוגל.

צוות אנשים עולה לכיוון המטרה שמייצג ייעוץ שיווקי אשר עוזר לבעלי עסקים וחברות להשיג מטרות - FRONTIS

ניווט מהיר:

דילוג לתוכן