יועץ שיווקי

חברת FRONTIS מספקת שירותי יועץ שיווקי לעסקים וחברות. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית במגוון ערוצים ובעיקר בדיגיטל (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, וואטסאפ, Taboola, Outbrain,..).

FRONTIS

יועץ שיווקי - למה זה חשוב

יועץ שיווקי מתווה דרך חכמה וממוקדת שעוזרת לבעלי העסקים להשיג את היעדים העסקיים של העסק בונה תוכנית עסקית לשיווק העסק לטווח הקצר, בינוני וארוך. התוכנית כוללת: זיהוי בידול עסקי, זיהוי קהלי יעד רלוונטיים, הבנת המתחרים, בחירת ערוצי שיווק אפקטיביים ובניית הסמכות והמיתוג ברשת שיבטיחו החזר מקסימלי על ההשקעה שלנו בעסק ותוצאות יוצאות דופן לאורך זמן.

באנר הנעה לפעולה - frontis - יועץ שיווקי

ניווט מהיר:

FRONTIS

יועץ שיווקי בעולם הדיגיטלי

שיווק ופרסום בגוגל

רשתות חברתיות

שיווק באמצעות תוכן

משפיעני רשת

בניית וניהול מוניטין

שיווק ופרסום בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר וכל עסק רוצה להיות נוכח בו. בין אם מדובר על נוכחות כשיחפשו את העסק ובין אם כשמבצעים חיפוש אחר שאילתות שונות, בין אם באופן אורגני ובין אם ממומן, העסק צריך להחליט כיצד הוא רוצה להיות מוצג. בזמן ייעוץ שיווקי ניתן לבחון את ההזדמנויות, האתגרים, קהל היעד ולסייע לעסק לקבוע מהי הדרך הטובה ביותר להביא עוד לקוחות מגוגל.

רשתות חברתיות

ישנן רשתות חברתיות שונות וכל אחת מהן יכולה להביא לעסק לקוחות רבים אך גם יכולה להוות בזבוז זמן יקר. התפקיד של היועץ הוא לבחון את התחום של העסק, להבין היכן נמצא הקהל (באיזו רשת חברתית אם בכלל) ולהמליץ על אסטרטגיה לכיבוש הרשת הנכונה. בתוך כך הוא ימליץ על הרשת המתאימה להתמקד בה, יביא שיטות ליצירת תכנים ויעזור בביצוע ניטור והמרה.

שיווק באמצעות תוכן

טאבולה ואאוטבריין אלו שתי פלטפורמות אשר מאפשרות לעסקים לפרסם כתבות איכותיות שלהם באתרים שונים. היתרון הוא ביצירת אוטוריטה וזאת בתנאי שיוצרים את התוכן הנכון ויוצרים המשכיות לשמירה על הקהל המתעניין. התפקיד של היועץ השיווקי הוא לבחון האם זוהי שיטת השיווק המתאימה לעסק ואם כן לכוון אותו ליצירת התוכן שבאמת יביא לקוחות חדשים.

משפיעני רשת

משפיעני רשת אלו אנשים שצברו לעצמם קהל גדול אשר לא רק עוקב אחר התכנים שלהם אלא פעמים רבות מקשיב להם ונוטה להתנסות במוצרים שהם מציגים. שיווק דרך משפיעני רשת אינו פשוט ויש להיעזר ביועץ המתמחה בתחום, שמכיר היטב את התחום ושמביא ניסיון והצלחה בפרויקטים של שיווק דרך משפיעני רשת.

בניית וניהול מוניטין

כל עסק צריך לחשוב על השם שלו. לא רק השם העסקי אלא מה הוא משדר לקהל שלו ולבנות מוניטין כאשר בעולם הדיגיטלי קל יחסית לבנות מוניטין אך קל לא פחות להרוס אותו. אחד מהתפקידים של היועץ השיווקי המתמחה באינטרנט הוא להבין את המצב הנוכחי של העסק ברשת ולכוון אותו לעבר יצירת נוכחות חיובית ומרגשת שמושכת לקוחות.

FRONTIS

חשיבותו של היועץ השיווקי

כל עסק צריך למצוא את הדרך הנכונה ביותר מבחינתו להתפתח ולגדול. כחלק מכך עליו לבצע פעולות רבות בו זמנית: לייצר, למכור, להביא לקוחות חדשים, לנהל את העסק ועוד. יועץ שיווקי הוא איש מקצוע אשר מתמחה בתחום הפיתוח העסקי, שמגיע מבחוץ לתקופה ושמביא איתו מתודות ויכולת להוביל את העסק קדימה. בעל העסק לא יכול (ככל הנראה) להיות מומחה בכל דבר והתפקיד של היועץ הוא להביא ידע, שיטות עבודה ולעזור בתהליך קבלת ההחלטות בכל הנוגע לפיתוח העסקי. מכאן אפשר להבין כי חשוב למצוא את היועץ שמביא ניסיון רלוונטי ותקשורת מצוינת שתאפשר לעסק להתקדם.

יועצת שיווקית - לילך זיו-קנדלי - חברת FRONTIS
יועצת שיווקית - לילך זיו-קנדלי
שאלות ותשובות - יועצת שיווקית - לילך זיו-קנדלי - FRONTIS
FRONTIS

שאלות ותשובות - יועץ שיווקי

 יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע אשר מתמחה בסיוע לעסקים, קטנים וגדולים, בתחומים שונים. היועץ יכול לסייע לעסק בפתיחה, בפיתוח ובצומת דרכים. היועץ מביא רקע בתחום העסקי, מתודות עבודה והיכרות עם כלים רבים שהטמעה שלהם בעסק יכולה לעזור לעסק להשיג את המטרות שלו.

ישנם כלים דיגיטליים רבים אשר עומדים לרשות העסקים ויכולים לעזור להם להביא יותר לקוחות. האפשרויות לפיתוח רבות ולכן על העסק לקבל החלטה נכונה כיצד והיכן להשקיע את המשאבים שלו. יועץ עסקי המתמחה בתחום הדיגיטלי יכול לסייע לעסק דרך בניית אסטרטגיה אשר תוביל לפעילות דיגיטלית נכונה, כזו שתזניק את העסק קדימה.

התפקיד של היועץ הוא לייעץ לעסק. להסתכל על התמונה המלאה, להבין את האתגרים העומדים בפני העסק, לנתח את הנתונים השונים (כולל השוק, המתחרים, הלקוחות, העלויות ועוד) ובהתאם ליצור אסטרטגיית פעילות עבור העסק. בסופו של דבר העסק יצטרך להחליט אילו פעולות הוא מיישם ולהוציא לפועל את הפעולות השונות שהוחלט עליהן או לפנות למומחה בתחום שיבצע את אותן פעולות.

היום ישנן מספר פלטפורמות של רשתות חברתיות כשכל אחת יכולה למשוך לקוחות לעסק אך כל אחת גם דורשת השקעה של זמן. יועץ שיווק דיגיטלי יכול לעזור בניהול המדיה החברתית על ידי פיתוח אסטרטגיה, בחינת הרשת או הרשתות להתמקד בהן, יצירת תוכן מרתק, ניטור מדדי ביצועים וניתוח התנהגות הקהל.

שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיה שיווקית אשר מתמקדת ביצירת והפצת תוכן בעל ערך מתוך מטרה למשוך קהל חדש לעסק ולשמר אותו. השיווק מתבצע בפלטפורמות שונות כשהתפקיד של היועץ הוא לסייע בפיתוח התכנים בהתאם לקהל היעד, הכוונת העסק ליצירת תוכן איכותי ומדידת ביצועי התכנים.

הדרך למצוא את היועץ המתאים ביותר היא לערוך מחקר שוק, לקרוא ביקורות על היועצים השונים, להתרשם מהאתר שלהם ומסיפורי המקרה (קייס-סטאדי) שהם מפרסמים. כמו כן, יש להביא בחשבון את הניסיון הקודם של היועץ, את הכישורים שלו וחשוב לא פחות, סגנון התקשורת שלו אשר צריך להיות מקדם ונגיש.

דילוג לתוכן