ייעוץ עסקי לעורכי דין

לפי הסטטיסטיקה פועלים כיום בארץ כ-60,000 עורכי דין והמספר הולך ועולה כל שנה.
נתונים אלו משקפים את המצב התחרותי הנמצא בשוק בתחום עריכת הדין ואת התחרות הקשה בין המשרדים, שכולם מנסים להרוויח כמה שיותר ולהגדיל את מאגר לקוחותיהם.

ניהול משרד עורכי דין הינו כמו ניהול כל עסק אחר בשוק, שמחייב התנהלות כספית ועסקית תקינה ונכונה ושיווק מותאם כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות ולרווחים כספיים. כל משרד עורכי דין צריך לנקוט באסטרטגיות שיווקיות יעילות, לאזן בין הכנסותיו להוצאותיו ולתמחר בצורה מותאמת את שירותיו.

באנר הנעה לפעולה - frontis עם לילך זיו

ייעוץ עסקי לעורכי דין שאותו מציעה חברת FRONTIS יכול לסייע רבות בצמיחת המשרד, בהגדלת מאגר לקוחותיו ובצמיחתו בשוק התחרותי.

נגן וידאו אודות הכירו את לילך זיו מחברת Frontis ייעוץ עסקי

האתגרים של עורכי הדין בישראל

עורכי דין עומדים בפני אתגרים רבים ומגוונים. ניהול משרד עורכי דין דומה לניהול עסק בכל תחום אחר, עם היבטים שונים הייחודיים ספציפית לתחום עריכת הדין. על כל אלו מתווספת העובדה שהשוק בארץ רווי עורכי דין.

4 האתגרים המרכזיים של עורכי הדין בישראל fronits ייעוץ עסקי

הצורך "למכור"

זה אולי נשמע "לא מתאים למקצוע", אבל זוהי המציאות. בשוק התחרותי של משרדי עורכי הדין, כל משרד מעוניין למכור את הידע המקצועי שלו לכמה שיותר אנשים, למשוך את הלקוח דווקא אליו, להוכיח את כישוריו בביצוע העבודה ולקבל עליה את השכר ההוגן. הבעיה היא, שעורך דין יכול להיות איש מקצוע מעולה, אבל איש מכירות ושיווק חסר מיומנות שלא מצליח למצוא לעצמו די לקוחות.

ניהול זמן לקוי והאצלת סמכויות

ישנם עורכי דין שלוקחים על עצמם את כל מטלות המשרד, אינם מעסיקים צוות מקצועי טכני או אדמיניסטרטיבי כנדרש ואינם מאצילים להם סמכויות. בניהול זמן תקין יש גם חשיבות רבה להגדרה ברורה של תחומי האחריות לכל בעל מקצוע העובד במשרד. ניהול זמן לקוי אינו מאפשר לעורך הדין מספיק זמן כדי לעסוק בעבודה המשפטית עצמה וליצור במשרד חלוקת עבודה נכונה ויעילה.

ניתן לקרוא בהרחבה בעמוד | עלות מעביד

חוסר ידע בנושא השיווק והפרסום

השיווק והפרסום של המשרד מביא לקוחות חדשים ורווחים כספיים. ייעוץ עסקי מדריך את עורך הדין כיצד להשתמש בשיווק הדיגיטלי כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל שניתן.
יש גם עורכי הדין הסוברים שפרסום, שיווק וניהול מכירות נוגד את ערכי המקצוע ואינם מבינים לעומק את חשיבות השקעה בתחום זה להתפתחות העסקית שלהם.

ניהול הצד הכלכלי של המשרד

עורך דין מתמצא בסוגיות משפטיות, אך לא בניהול פיננסי של עסק. אולם, הוא חייב להבין, כי ניהול פיננסי לא תקין יכול להביא לקריסת העסק.

מה כלול בתהליך ייעוץ עסקי לעורכי דין?

בתהליך ייעוץ עסקי לעורכי דין מקבל משרד עורכי הדין ליווי וייעוץ ע"י יועץ עסקי מקצועי ומיומן.
היעוץ יכול להינתן לעורכי דין פרטיים או לחברות עורכי דין שבהן מועסקים כמה עורכי דין.

יועץ עסקי ייעץ בכל הקשור להזדמנויות פיתוח עסקי בתחומי ידע חדשים של המשרד או בהתרחבות המשרד. ייעוץ עסקי לעורכי דין יקבע למשרד מטרות ויעדים לטווח הקצר והארוך, יתכנן עבורו אסטרטגיות שיווק ופרסום, ימליץ על דרכים יעילות לניהול המשרד מבחינה פיננסית ועסקית, יעזור בתמחור מתאים של שירותי המשרד וכדו'.

המטרה הכללית היא – להגדיל את רווחי המשרד, את מאגר הלקוחות שלו ולמצוא דרכים יעילות לצמיחתו.
היועץ העסקי גם עוזר לבחון את ההשלכות הכלכליות של כל צעד משמעותי שהמשרד יחליט לבחור בו ומעניק מידע מקצועי שיסייע לקבלת החלטות מושכלות ונבונות.

כמו כן, ייעוץ עסקי לעורכי דין יתכנן עבור המשרד את תקציבו השנתי, יחשב את הוצאותיו השנתיות ויבנה עבור המשרד תוכנית עסקית ברורה וממוקדת המשרתת את יעדיו העסקיים והכלכליים ומצעידה אותו לגדילה ולצמחיה עסקית ומקצועית.
חלק משמעותי בייעוץ הינו ההתמקדות בשיווק משרד עורכי הדין המיועד להגדלת את הביקוש לתחום השירות של המשרד והגדרת קהל היעד שאליו רצוי להפנות את השיווק ולהציע את שירותי המשרד.

תשומת לב רבה מוקדשת בייעוץ העסקי לעורכי דין בהעצמה אישית וקבוצתית של עובדי המשרד, פיתוח כישוריהם ויכולותיהם האישיים, עבודה על התקשורת ביניהם הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית וכן פיקוח ובקרה על התהליכים במשרד, תוך הפעלת שיקול דעת מתמיד אם יש צורך בשינויים או בחידושים כלשהם בהתנהלות השוטפת מול הלקוחות או בין עובדי המשרד.

קלפים עם הכיתוב: אסטרטגיה, ביצוע, הצלחה תלויים על חבל עם אטבי כביסה, הצבעים על תהליך העבודה עם היועץ העסקי

חברת FRONTIS מלווה מזה עשרים משרדים ועסקים לצמיחה

לחברת FRONTIS , מקבוצת מרכז זיו לעסקים, יש ניסיון של כעשרים שנה בלווי וייעוץ עסקי של משרדים ועסקים בתחומים רבים ומגוונים. לחברה מגוון רחב של תחומי ייעוץ, כגון: ייעוץ כלכלי לעסקים, ייעוץ שיווקי, ייעוץ ניהולי וארגוני, ייעוץ אסטרטגי, ליווי עסקי, אימון עסקי ועוד.

בין לקוחותיה של חברת FRONTIS ניתן למצוא עסקים קטנים, בינוניים, חברות מסוגים שונים כולל חברות סטראט אפ, ארגונים ועמותות.

במהלך תהליך היעוץ הכלכלי חברת FRONTIS נותנת ליווי ויעוץ עסקי וכלכלי ברמה מקצועית גבוהה ביותר, באופן מותאם אישי לכל סוג עסק, מטרותיו יעדיו. בין מבחר תחומי הייעוץ העסקי של החברה היא מעניקה גם ייעוץ עסקי לעורכי דין, שיכולים להיות מעולים בתחומם אך אינם בעלי מקצוע בתחום הניהולי, העסקי, הפיננסי או השיווקי.

צוות היועצים העסקיים של חברת FRONTIS מדריך את משרדי עורכי הדין במיומנויות השונות של הפיתוח העסקי, החידושים הניהוליים והשיווקיים, נותן יעוץ לגבי כניסה לתחומי מקצוע חדשים, מזהה הזדמנויות עסקיות, מחדד עבור בעל המשרד את האפשרויות השונות לפיתוח העסק ומייעץ לגבי הגדלת המשרד או מיזוגו עם משרד אחר בתחום.

אימון עסקי עם לילך זיו מחברת - FRONTIS ייעוץ עסקי
Frontis  - ייעוץ עסקי

Frontis - ייעוץ עסקי

חברת FRONTIS מקבוצת מרכז זיו לעסקים מובילה בתחום ייעוץ עסקי לעסקים. החברה מספקת שירותים לעסקים קטנים, בינוניים, חברות, ארגונים ועמותות. FRONTIS מלווה, מייעצת והולכת יד ביד עם הלקוחות אל עבר מטרותיהם כשהיא משתמשת במתודות מתקדמות, מביאה כלים הניתנים ליישום, תקשורת טובה והקשבה רבה.

מייסדת ומנכ"ל החברה, לילך זיו, יועצת עסקית, מלווה עסקים וחברות מתוך שליחות לעזור לאנשים להשיג רווחים ורווחה, ועושר ואושר. החל מ 2004 היא ליוותה אלפי לקוחות, שמעידים על הצלחות רבות ושביעות רצון גבוהה.

ייעוץ עסקי לעורכי דין - תמונה ראשית Frontis

לייעוץ ומידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השירותים שלנו :

דילוג לתוכן